ya Allah, aku berlindung dengan-Mu drpd hati yg tdk khusyuk, doa yg tdk didengari, drpd nafsu yg tdk puas, serta ilmu yg tdk b'manfaat..

Saturday 30 April 2011

hari tu..hari ni..esok...

-Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang-



hari tu...dapat ke kenduri saudara jauh..setelah sekian lama tak dapat ke kenduri (kerana berada di kolej), dan sangat mengidamkan nasi minyak.. (^_^)v kendurinya di dewan. simple tapi saya suka tgk!
lepas tu ada lagi 1 kenduri.kali ni nasib agak baik, sebab pengantin pun baru sampai masa saya dan family tiba. jadi dapat lah tengok pengantin berarak sambil diiringi kompang dan selawat. saya tak ambil kisah sangat sebab tiba-tiba hati terpukul sekali dengan alunan kompang tu..hmm...

hari ni....punya la banyak kenduri..on the way balik kampung tadi, merata-rata ja ada kenduri. parent saya dapat 3 jemputan kenduri. 2 di rumah dan 1 di kampung. saya tak ikut pun parent pergi kenduri di rumah.. malas lah.. asyik tengok orang je..

esok...sepupu saya akan bertunang..dan ada juga yang akan akad nikah esok..ada lagi jemputan ke walimah.. hmm...


kita bila?  


-cuma Allah yg ada jawapan itu.. bersabarlah dan perbaiki peribadi. Allah knows best!-

No comments:

Post a Comment